onsdag 10 februari 2016




Bildresultat för bilder på hörapparater

Hej!                                                                                                                                                 

Hoppas att allt är väl med er i den stora flunsaperioden som hägrar!
Själv har jag klarat mej, har ju haft andra fel iställe ja! ; )

Nåväl, jag kom på en vacker morgon att jag vaknar tre gånger varje dag,och det var en lite kul känsla med det........
Först så vaknar jag- då jag slår upp mina blå!
Kliver upp och -dricker kaffe- de e andra gången jag vaknar och livet kommer sakta tillbaka och det känns som att man smått är redo att ta dagen!
Sedan gör jag mej i ordning,droppar med  Terrakortril i höger öra,ibland frukost beroende på hur jag jobbar. Och så var det dax att -ta på mej mina hörisar! Och det är tredje gången som jag vaknar! Då TAR jag verkligen dagen!
Inte en dag utan hörisar!  I love hörisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar